środa, 27 lutego 2019

Kufer wspomnień

Witam słonecznie!

Dzisiaj pokażę, kufer na wspomnienia, bo chyba każda mama coś z sentymentu zostawia po swoim szkrabie, a fajnie przeznaczyć na to specjalną skrzynkę. Kufer dość dużych rozmiarów, dół cieniowany bejcami: róż i malina, następnie kropeczki z farby akrylowej przy pomocy szablonu. Wieko ze zdjęciem dziewczynki, wydrukowanym na papierze ryżowym, tło domalowałam akrylami. Nie wiem czy zauważycie, ale dodałam szablon z pasty żel 3D, co dodało elegancji. Ponadto zrobiłam motylki z masy lekkiej i pomalowałam je mgiełką. Ramkę dookoła wycięłam z beermaty i fajnie wykończyła mi brzegi pracy. Zobaczcie:



Dokręciłam też ozdobne zapięcie na skobelek



Ach ta rączka :))
A Wy lubicie zbierać pamiątki?
Pozdrawiam serdecznie
Gosia


Materiały ze sklepu użyte w tej pracy to:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz