środa, 6 lutego 2019

Serducho

Witam!
Tym razem pokażę mix mediowe serducho wykonane z użyciem produktów SeeArt. Blejtram w kształcie serca pomalowałam białym gesso, następnie aby zatuszować brzegi płótna i zszywki nałożyłam pasty na zmianę pękającą i modelującą. Potem użyłam tekstury, które uzyskałam z szablonu Stamperii i gesso. Przykleiłam je pastą żelową, kiedy wszystko wyschło pomalowałam tło mgiełkami w kolorze niebieskim, zielonym, fioletowym i złoto brązowym, dla podkreślenia brzegów użyłam rozwodnione czarne gesso. Ramkę ozdobiłam pastą brokatową, czyli brokat zmieszany z żelem 3D, tu i ówdzie dałam płatki miki oraz mikrokuleczki szklane i fioletowe. Kilka kwiatuszków, jakieś błyskotki i tak się prezentują moje dziewczynki w serduchu:))








Pozdrawiam serdecznie!
Gosia


Lista użytych produktów:












   






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz