czwartek, 6 grudnia 2018

Świąteczny zestaw

Witam!
Na dzisiejszy wpis przygotowałam medalion i prezentowe pudełeczko, dziś Mikołajki więc się przyda ;)
Pudełeczko z "odzysku" pomalowałam czarnym gesso następnie poprzecierałam farbą/pastą  3D w moim ostatnio ulubionym kolorze. Na wierzch pudełeczka nakleiłam papier scrapowy, dodałam śnieżynki z szablonu tą samą farbą, dodałam laskę cynamonu, szyszeczki modrzewiowe, kuleczki i wszystko oprószyłam pastą śniegową i brokatem. Kropką nad i jest serduszko - zawieszka:)



Do kompletu powstał medalion akrylowy czyli lakierowanie nam odpada:)
Medalion jest z przekładką, ozdobioną literkami z szablonu, po wyschnięciu pomalowałam ją mgiełkami. Aniołek i gwiazdki z masy super lekkiej (jest świetna) dokleiłam kawałek gazy, dodałam troszkę pasty śniegowej i brokatu oczywiście, na koniec wkleiłam drewnianą śnieżynkę i wsypałam styropianowe kulki, a prezentuje się tak:


Tył - imitacja różyczek  za pomocą pasty żel 3D, po wyschnięciu muśnięte farbą/pastą a na to czarne gesso, na zdjęciu ciężko uchwycić efekt


Mam nadzieję, że kogoś zainspirowałam i do świąt jeszcze coś zmalujecie :) Jeśli tak, poproszę link w komentarzu:) na pewno Was odwiedzę:)
Pozdrawiam cieplutko!
Gosia


Lista produktów, których użyłam:


                 



 




                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz