środa, 28 listopada 2018

Zawieszki

Witam!
Dziś wpis z serii krok po kroku, a przygotowałam proste zawieszki, które można wykorzystać do ozdobienia prezentu czy po prostu zawiesić w oknie.
Wykorzystałam masę DAS


A żeby masa równiutko się rozwałkowała, podłożyłam patyczki do szaszłyków


Następnie przykładamy coś co ma ciekawą fakturę, ja użyłam kawałka parcianego woreczka i szydełkową koronkę



Następnie foremkami wycinamy dowolne kształty


i oczywiście robimy dziurki na sznureczek


Zostawiamy do wyschnięcia



Kiedy nasze "ciasteczka" są już suche malujemy, ja użyłam gesso w kolorze czarnym


a na koniec wyciągamy woski jakie tylko mamy i się bawimy:)


Efekt zabawy wygląda tak




Już wkrótce zobaczycie jak wykorzystałam jedną z nich:)
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam, a może kogoś zainspirowałam?
Pozdrawiam serdecznie
Gosia

Lista produktów:

                                                       
                                                               



2 komentarze:

  1. świetny pomysł z wykałaczkami pod wałkiem . Efekt super. Brawo Gosiu za doskonały pomysł i piękne wykonanie. Kursik extra
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń