poniedziałek, 29 lipca 2019

Konik na desce

Witam serdecznie!
Jak wakacje to nadmorskie klimaty:)Oto co dla Was przygotowałam :)
Białą bazę ze sklejki pomalowałam białym gesso, żeby stworzyć dodatkową fakturę użyłam białego, cienkiego sznurka, pasty śniegowej i sizalu. Muszle przywiezione z nad naszego morza stworzyły idealną kompozycję. Dodałam kilka pięknie powykręcanych patyków, charmsy i kulki styropianowe w dwóch rozmiarach. Wisienką na torcie jest konik morski - tekturka, ozdobiony brokatem, płatkami i mikrokulkami co dało dodatkowy - myślę, że fajny efekt. Na całej pracy w zakamarkach dodałam mikrokulki duże, a na gałązkach mikrokulki szklane w formie posypki i uwierzcie na słowo, że pięknie się mienią :)
A tak wyszło













Słyszycie ten morza szum....
Pozdrawiam
Marlena





Produkty użyte w tym projekcie



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz