środa, 23 stycznia 2019

Jak karnawał to karnawał!

Witam!
Dziś wpadam z jeszcze cieplutkim projektem, bo dosłownie przed chwilą skończyłam. Wpadła mi w ręce maska z masy papierowej, a że trwa karnawał to nabrałam ochoty na ozdobienie jej.
Jako podkład użyłam białe gesso, następnie nakleiłam kawałek cudnej koronki, potem pomalowałam ją farbami metalicznymi w kolorze niebieskim i zielonym, ostatnio bardzo lubię to połączenie:)  Druga część maski jest pokryta brokatem. Brzegi podmalowałam czarnym gesso i spryskałam je wodą, aby ładnie się rozpłynęło, całość wykończyłam tasiemką cekinową przyklejoną na magica. Czubek to dekory z masy lekkiej i piórka w kolorze czarnym. Pokazuję:






To teraz można myśleć o balu, najlepiej od razu w Wenecji:))
Pozdrawiam
Gosia

Produkty, których użyłam:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz