środa, 24 stycznia 2018

Świąteczny świecznik

Tak, tak, jeszcze jeden świąteczny akcent, ale to już ostatni obiecuję
Jakiś czas temu kupiłam na wyprzedaży świecznik w kształcie gwiazdy, miał nawet troszkę wyszczerbiony brzeg, ale w Coral4u są preparaty do zadań specjalnych!
Gwiazdę pomalowałam czarnym gesso, na ramiona nałożyłam pastę śniegową, która idealnie zamaskowała ubytki, posypałam ją brokatem i już pięknie się mieni w blasku świec.
Wprawne oko zauważy, że zmediowałam szydełkową gwiazdkę, dodałam sznurek, perełki, wyciski z masy, całość delikatnie przetarłam woskiem w kolorze białego złota i tak oto jest całkiem nowy, elegancki świecznik.
Mam nadzieję, że i Wam się podoba.





Pozdrawiam Gosia



Materiały wykorzystane w tym projekcie znajdziecie w coral4u

      
 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz