poniedziałek, 20 listopada 2017

Kasetka

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją kolejną odmienioną kasetkę.
Orginalnie była pokryta kwiecistym materiałem, co niestety mi się nie podobało. Co pozostało? Zajrzeć do sklepu Coral4u i poszukać mediów do przemiany pudełeczka.
Najpierw pomalowałam dwukrotnie całość farbą kredową pentart soft, do której, aby złamać czystą biel, dodałam odrobinę akwareli w płynie Liquarel .
Następnie utrwaliłam całość woskiem bezbarwnym Ambiente.
Dodałam jeszcze trochę koloru pokrywając pastą SeeArt Kameleon białe złoto.
Kolor metalowej rozety zmieniłam delikatnie tapując złotym tuszem pigmentowym. Po wyschnięciu przykleiłam ją na wierzchu kasetki za pomocą kleju poliwinylowego
I gotowe





Pozdrawiam Marta 


Materiały jakie wykorzystałam znajdziecie w sklepie coral4u

           


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz