wtorek, 5 września 2017

Urocza kasetka

Zalterowałam kolejne pudełeczko, dzięki różnego rodzaju mediom dostępnym w sklepie Coral4u. Drewnianą kasetkę oczyściłam z resztek lakieru i całą pomalowałam za pomocą pędzla gąbkowego białą farbką akrylową Seeart.
Przetarłam papierem ściernym i zawoskowałam pastą woskową SeeArt kameleon białe złoto i woskiem SeeArt metal-grafit.
Na wieczku przykleiłam metalową ozdobę, mikrokulki szklane SeeArt duże, mikrokulki szklane SeeArt posypka, mikę naturalną drobną SeeArt.
Pokryłam delikatnie gessem SeeArt i odrobiną farby - efekt lustra.




Pozdrawiam PaNaKo


Materiały wykorzystane w projekcie dostępne są w sklepie coral4u


gessoseeart120ml..jpg  FARBASEEART230-01.jpg  wosk_seeart_kameleon_biale_zloto.jpg  wosk_seeart_grafit.jpg  mikrokulkiposypka.jpg   Efekt Lustra


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz