wtorek, 29 sierpnia 2017

Wazonik po recyklingu

Witam słonecznie,

Dziś moja druga inspiracja dla Coral4u, pierwszy był cukierkowy tag, a tym razem będzie nieco mroczniej:)

Bardzo lubię wykorzystywać do swoich prac to co mam pod ręką i tym razem padło na mały słoiczek po kawie.

Jako podkładu użyłam białe gesso następnie przykleiłam kawałek masy plastycznej, na której odbiłam stempelki.
Resztę miejsca okleiłam kwiatkami z wykrojnika. Następnie całość pomalowałam czarnym gesso
Po wyschnięciu pozostała zabawa kolorami. Farbami 3D farbami metalicznymi jestem po prostu zachwycona!! Dają rewelacyjny efekt na czarnym tle i świetnie łączą się ze sobą.

Dwa kwiatki są wycięte z pianki, pokryłam je folią do złoceń  Na koniec posypałam pracę tu i ówdzie mikrokuleczkami, dodałam kilka błyskotek i jakiś łańcuszek również z odzysku :P
A oto kilka zdjęć z pleneru:


A Wy lubicie recykling? 




Pozdrawiam serdecznie :)




Materiały wykorzystane w tym projekcie:


         mikrokulki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz