piątek, 27 lipca 2018

Karciarka z motylem

Witam serdecznie,
dziś wpadam z małą skrzyneczką na karciochy:) Drewniane pudełeczko na początek opaliłam, wyszczotkowałam, dzięki czemu uwydatniłam fakturę słojów, następnie w ruch poszły bejce błękit turkusowy i popiel. Uwielbiam to połączenie kolorów! wierzch pomalowałam białą farba akrylową i nakleiłam motyw z papieru ryżowego. Brakujące boki potapowałam białym gesso, dzięki czemu uzyskałam taką "dziobatą" strukturę i tu również poszły w ruch bejce! Motyw motylka pokryłam pastą żelową przez szablon. Następnie przykleiłam kawałki paska znalezione w pudełku - przyda się kiedyś:)) i pomalowałam je czarnym gesso, na koniec całość przetarłam woskami kameleon niebieski, czerwone wino i złoty. Tak wygląda moja skrzyneczka na karty:






Materiały wykorzystane w tym projekcie:

          

Serdecznie pozdrawiam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz