poniedziałek, 19 lutego 2018

Kwiatki w głowie

Mówi się, że "każda wariatka ma w głowie kwiatka"  
Jak zobaczycie co zrobiłam, to pomyślicie, że jestem wariatką do potęgi n-tej :))

Siedziało to w mojej głowie chyba z tęsknoty za wiosną... Od kiedy poznałam kilka tajników jak zrobić kwiatuszki z foamiranu dzięki Agnieszce, zdarza się, że z zapałem zasiadam i miętolę :P

I jak już tak miałam pokaźną ilość, wymyśliłam zegar pełen kwiatów. Bazą jest owalny blejtram, który okleiłam papierem scrapowym, popaprałam pastą śniegową, a potem mgiełki.
Na koniec motylki z szablonu, kilka stempelków, kulki 3D i kwiaty, kwiaty, kwiaty... ostrzegam przed dużą ilością zdjęć i kolorów :P








Materiały wykorzystane w tym projekcie możecie znaleźć w Coral4u

     

Pozdrawiam cieplutko Gosia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz