piątek, 15 września 2017

Deska

Jedni lubią pracę w kuchni, inni wolą majsterkować, ja godzę jedno z drugim. Z powodzeniem połączyłam kuchenną deskę z malarskim pędzlem, a wszystko za sprawą mediów SeeArt dostępnych w sklepie.

Zabawę zaczęłam od położenia na desce wzoru przy użyciu pasty strukturalnej i maski. Następnie ułożyłam kompozycję, której głównym motywem jest pędzel. Wszystkie elementy przykleiłam za pomocą gesso. Po wysuszeniu całość pomalowałam farbą akrylową w kolorze ochry. I tu w zasadzie powinien nastąpić koniec mojego opisu, bo pozostałe działania były wyłącznie radosną twórczością i testowaniem produktów SeeArt. Na pędzlu znalazły się metaliczne farby niebieska i złota, które po wymieszaniu z odrobią wody połączyły się dając piękny zielony odcień, natomiast widoczne zacieki uzyskałam rozwadniając czarne gesso. Mikrokulki, guziki i kryształki dopełniły mój projekt.







Pozdrawiam Basia


Wykorzystane produkty:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz