środa, 12 lipca 2017

Rozwiń skrzydła

Dziś mój powitalny post na blogu Coral4u.
Witam się z Wami bardzo kolorowym projektem z optymistycznym przesłaniem. Urzekły mnie farby SeeArt i nie mogłam się nim oprzeć, musiałam pochlapać.

Drewnianą strzałkę zagruntowałam gesso i pomalowałam morskim kolorem farby akrylowej. Elementy dekoracyjne i kulki przykleiłam za pomocą żelowego medium. Całą „konstrukcję” zabezpieczyłam gesso i ozdabiałam farbami: żółtą, zieloną, niebieską, różową. Skrzydła motyli posypałam brokatem.

Z pięknymi kolorami lata rozwijajcie twórcze skrzydła.







Pozdrawiam serdecznie Basia

 creatywnie

Materiały wykorzystane w tym projekcie znajdziecie w
sklepie coral4u

 Gesso białe Seeart   farby SeeArt - morska, żółta, gruszka,    Mikrokulki   Mikrokulki   Kulki duże   Brokat ciepły błękit   Brokat fuksja   Brokat jasna miedź   Pasta Gel



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz