środa, 5 lipca 2017

List w butelce

Witajcie kochani,
Jest to wyjątkowy dla mnie dzień, ponieważ to właśnie dziś przypada prezentacja mojej pierwszej inspiracji dla Coral4u.
W ramach tego zmediowałam butelkę.
Chciałam, by wyglądała staro, tak jakby przez długi czas pływała w wodzie.
A kiedy poprzyklejały się do niej muszle, kamienie, piasek, a wodorosty oplotły jej szyjkę, morze pozbyło się jej wyrzucając na plażę.










 W pracy wykorzystałam miedzy innymi  produkty SeeArt 
dostępne w sklepie
coral4u

 Farba - pasta 3d metal jasny niebieski
 Pasta woskowa białe złoto
 Farba - pasta 3d kameleon niebiesko zielony
 Klej wodny
 Gesso -
 mikrokulki
                        akwarele            akwarela zielona                                        akwarela cytrynowa      akwarela szara 


Do zobaczenia :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz